www.riedwegproduccions.com

www.riedwegproduccions.com
www.riedwegproduccions.com

diumenge, 7 de novembre del 2010

3 CLIPS DE ESTOPA

Deu anys de recorregut artístic son els que ja ha fet Estopa i deu videoclips son els que he tingut el plaer de fer amb els germans de Cornellà, els he vist créixer (artísticament parlant) i triomfar, des de que vaig escoltar les primeres maquetes ja vaig creure i apostar per ells, els primer clips estaven fets amb una sabata i una espardenya, de debò, però us asseguro que amb moltes ganes i ens ho vam passar molt be fent-ho i va valer la pena. Ara, amb el pas del temps, d'aquests videoclips ja formen part del recorregut musical d'aquest grans artistes amb molt de talent i estil molt personal i amb la distancia he de dir que tots els clips que els hi vaig fer els aprecio molt. Us ensenyo tres dels que em sento molt satisfet i molt orgullós que, per cert, amb Cacho a cacho vam guanyar el premi al millor vídeo musical de l'any als Premios de la Música que dona el SGAE, tot un luxe tenir a les meves mans aquest premi.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada